Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Наказом Державної судововї адмінстрації України від 13 липня 2021 року № 241 з 15 липня 2021 року в дослідну експлуатацію запроваджено Контакт-центр органів судової влади та служби технічної підтримки користувачів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, як складової центральної системи Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
Згідно вищевказаного наказу Державне підприємство "Центр судових сервісів" має забезпечити:
- консультативну та дистанційну підтримку з технічних питань щодо функціонування відкритого середовища Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи;
- надання довідково-консультативної допомоги громадянам, підприємствам, установам, організаціям, з питань, що стосуються діяльності ДСА України та/або територіальних управлінь ДСА України, а саме:
- адрес та контактних телефонів судових установ, розкладу роботи та розкладу прийому громадян;
- стану розгляду судових справ;
- розрахунку судового збору та можливі способи його сплати та повернення судового збору;
- надання інформації про перелік можливих державних установ, що надають правову (безкоштовну) допомогу в разі виникнення юридичних питань;
- прийом та реєстрацію заяв і скарг громадян, підприємств, установ, організацій з питань, що стосуються діяльності ДСА України та/або територіальних управлінь ДСА України.
Порядок роботи Контакт-центру органів судової влади та служби технічної підтримки користувачів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи має бути розроблений протягом 30 днів з дня видання наказу № 241. До затвердження Порядку роботи Контакт-центру органів судової влади та служби технічної підтримки користувачів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи Державному підприємству "Центр судових сервісів" керуватися вимогами, визначеними в Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії Державної судової адміністрації України, затвердженому наказом ДСА України від 16.11.2016 № 233.